Hey merhaba, seninle daha yeni tanışıyoruz. Herkes kalbi pır pır ettiğinden bahsediyor, genelde midede beliriyormuşsun, eğer ki gönül meseleleriyle ilgiliysen kalpte kamp kuruyormuşsun. Onu bilemem. Çok oldu seni unutalı, seni çoktan atıvermişim geri dönüşüm kutuma.

Sana kocaman bir merhaba diyorum. Yaz sıcağı, ilkbahar havası, evde geçirilen en güzel kar zamanı gibisin. Uzun zaman olmuştu, o yüzdendir ki yenidir tanışmamız. O kadar heves kıran, heves bozan, kandıran, kıran, kızdıran şeyler varken, senin bana verdiğin umut, ışık oldu.

Tekrar merhaba, geldiğin gibi kal. Gitme buralarda kal, yani yanımda. Benim nerelerde olduğum belli olmaz çünkü. Sadece bir tarih, bir saatti seni bana getiren. Çok iyi oldu. Şimdi seni bana gönderemeyenlerin sahte temennileri ile seni karşılıyorum. Çok önemi yok, sen geldin ya, o bana yeter.

Blonde Redhead-Messenger