Ay,

Ay, elime yüzüme bulaştırıyorum işte

Elim de yüzüm de kir pas içinde, pek yapılacak şey, edilecek söz yok

Geçenlerde manavın önünden geçtim, kedisi bile benden daha toktu

Bir tık da daha mutluydu sanki

Geçtim karşısına miyavladım ve sonrasında

“ben deliyim, işte ben böyle bir deliyim” dedim

Manav bir kilo mandalinayı tutuşturdu elime, gönderdi beni evime

Bilemiyordu ki evim yoktu

Gene de gönderdi

Gönderdi beni evime

Seni de gönderdiler mi evine?

Evine gidebildin mi?

Manavın kedisi kadar mutlu musun, miyavladın mı?

Yoksa boş şişelerin mi arasında uyuyorsun?

Sorularım sana ve kediye

Ay

Ay, gerçekten elime yüzüme bulaştırıyorum

Ne zormuş, ne de zormuş

Portakalı soymak, başucuna koyup uyumak

Resmine bakmak, yıkmak, atmak

Manavın kedisine laf anlatmak

Evlat olsa sevilmez bu kış

Blonde Redhead – For the Damaged