Bir Andon Preparatvari post geliyor (taglemedim, bilemedim)

Bazı günler insanlar için milat olur. Şunu da şöyle demeseydim, aman şöyle diyeyim, yok böyle anlaşılmasın, ya ben gene mi çıkıştım falan dersin ya, işte bugün o günlerden biri değil. Söylenmesi gerekenler söylendi. İç rahat.

Sevin, ve de üzmeyin.
Büyüyün, takılmayın.
Olmuyorsa da kabalaşmayın. kimseyi suçlamayın
Suçlanmayı kabul etmeyin, kim ne diyorsa çok da sallamayın
Hayat kısa.
Zor günlerde sevdiklerinize destek olun.
Ne olursa olsun yanlarında olun, olamayacaksanız da olmuş gibi de yapmayın.
Sabredin, ne bileyim, kollayın.
Yıkmak her zaman inşaa etmekten çok daha kolay.
Kendime tekrar hatırlatıyorum. Ulan ne boktan bir gündü diyeceğim ama 2 gün öncesi daha boktandı o günden çünkü aslında yanında olan insanların kıymetini anladığım günlerden biriydi diye.
Büyümek önemli bir şey. Ben bugün biraz daha büyüdüm, bunu da kendime halka açık not olarak bırakıyorum.

09.10.2016

SEVDALIZA – AMANDINE INSENSIBLE