İçimde kayan yıldızları gördün mü hiç? Başını kaldırmadan önce göğsümden, kalbime baktın mı? Aslında milyonlarca kayan yıldız arasında dilek tutan kalbimi gördün mü? Seninle kaçırdık meteor yağmurlarını, on sene sonrakine kaldı duamız ve bugün de bir kere daha uğurladım seni kapımdan, kalbimin köşesinde kayan yıldızlarla.

“Ağlama” dedin bana, dinledim, dinleyemedim. Gittiğinden emin olana dek tuttum, sel olmasınlar, ıslanmayalım beraber diye. Çok zordu senden ayrı meteor yağmurlarına maruz kalmak, ve her saniye kalbinde eş zamanlı yıldız kayması ne zormuş. Şimdi kalbimin her köşesinden kayan yıldızlar için tek dileğim var. “Bir yere gitmiyorum” demene rağmen, her gidişininden önce dilediğim, ve bir türlü gerçekleşmeyen.

İnanıyorum, benim de dileklerim gerçekleşecek ve sen o gün, elimi bırakmayacaksın. Beraber bambaşka meteor yağmurları izleyeceğiz, belki de kuzey ışıkları ve daha fazlası.

Çünkü sen o’sun, daha önce hiç böyle hissettirmeyen, kalbimin en tatlı köşesisin.

Radiohead – Daydreaming