Bazı akşamlar çikolata krizine girerim ben, evde Nutella aranmaya başlarım. Duba gibi olmayayım diye de pek bulundurmam. Gene de evde bal falan varsa ona sararım. Ayda bir kere olur mutlaka. Malum, kadın olmak böyle bir şey ya da Itır olmak.

Buralarda yaşadığımdan beri bazı insanları canım Nutella gibi çekiyor. Böyle aranıyorum, şurada olsa sımsıkı sarılır, hayatta bırakmam ve de tam 2354343 saat konuşurum diye. İşte sen de onlardan birisin muhtemelen. Hatta ve hatta okuyorsan, onlardan birisin.

Deliler gibi özledim. Şu soğuk memleketin bana öğrettiği binbir güzellikler haricin bir de böyle hasret gibi gereksiz temalarla beni gerişi var. Geriliyorum, sonra rahatlıyorum, ne yaptığımı ben de bilmiyorum. Tek bildiğim yeğenlerime anlatacağım güzel hikayelerim var. (Işık ve Lara)

Sevgili güzel kadınlar, ben cinsiyet ayrımcılığından yana olduğumdan🙂 bütün erkek arkadaşlarımı bir kenara atıp, çok özlediğim, böyle burnumda tüten kadınlara yazmak istedim.

Romantik bir amacım yok. Ağlatmak gibi bir amacım hiç yok! İstersem yaparım, yaparım bilirsin, ama yapmıyorum.
Sizi pek çok seviyorum. Ben mutluyum, her şeye rağmen.

Sevgiyle!