Bilgi Reklamcılık’ın ne kadar tembel olduğunu bugün bir arkadaşımın yıllığını okurken farkettim. 2 sene olmuş, hala elimizde ne bir kağıt parçası ne de bir www ile başlayan bir site adresi var. Bana yazılanları saklamışım. Elleri dert görmeyen arkadaşlarıma bir nostalji yaşatmak istedim. Hepinizi seviyorum.

Özde  ( Reklamcılık)

“Merhaba!”

Seni her gördüğümde, hissetiğimde, duyduğumda bunu demek istiyorum. Merhaba! Her seferinde daha güçlü, daha dirençli olunması gereken bir “Merhaba!” bu. Nasıl bilemezsin; çünkü “Merhaba!” denilensin. Benim için “Merhaba!”, değişimin merak selamıdır. Ve sen hayatımda gördüğüm en azimli rüzgarsın. Evet, Itır; iddaa ettiğin o dağ var ya, sen onu ova kılacaksın. Ve o “gık”ını bile çıkaramayacak. Sert, sakin, dinamik, güçlü, hüzünlü ama tümünde keyifli esişlerinde her türlü, bir şekilde yanındayım. Seni seviyorum.

Ekin  ( Reklamcılık)

“Bi gider misin lütfen seni hiç sevmiyorum” pardon hiç bu kadar kibar olmadık. Birbirimize bağrış çağrış girdiğimizde bile , deli gibi sinirliyken bile altyazıları vardı soylediklerimizin anlıyorduk aslında birbirimizi ama herkesin kolaylıkla anlayamayacağı bir şekilde gösteriyorduk.Bu çok zordu ama bunu sadece ikimizin anlaması da bize çok eğleneceli geliyordu J Kızım sen çift kişiliklisin ama seni sevende böyle seviyor, bil bakalım o kim :P

Can D. (Reklamcılık)

Umarım ileride bu sayfaları karıştırırken can askere gitmeden ki son yemeğinde nasıl satış yaptığını da hatırlarsın :) tam bu yazının tarihlerine denk geliyor çünkü.. Neyse şaka bir yana da, kızım hakkaten süper bir hatunsun sen.. Sevdiğim ve görüştüğüm yegane insanlardan.. Her şeyden öte son senemde seni tanıdığım için çok mutluyum. daha önce tanısaydım fazla gelebilirdi :P Bak koca kız oldun artık mezunsun.. Koşturmaca kaldığı yerden devam edecek ama farklı yollara.. senin için inanıyorum ki iyi yollara.. Umarım hayatın boyunca sıkı sıkı tuttuğun ipleri hiç bırakmazsın. Tuttuğun o iplerden biri de benim unutma :)
Canım kardeşim, seni çok seviyorum iyi ki varsın..çok yer kaplamadığımı ümit ederekten öperim..

Hazal  ( Reklamcılık)

Çok sevgili creative directorüm,düşün yazar ekibinin nadide parçası,toefle’ın efendisi,lacivertin en çok yakıştığı ,hiçbir boyayla saç rengini elde edemeyeceğimiz ve içten içe hayran kalacağım ,güzel insanJDört yılın sonunda gecikmeli bir tanışma yaşadık seninle.Pek çok ortak noktamız, ortak arkadaşımız varken nasıl gözden kaçırdık birbirimizi bilmiyorum :) Neyse ki 4.kuşak çatısı altında bulduk birbirimizi.Eminim birbirimizin hayatlarında kalıcı insanlardan olacağız..Yavaş ve sağlam ilerleyen bir dostluk oluşacak aramızda.Ve ben senin o duruluğundan o derinliğinden yıllarca etkileneceğimJSeni çok seviyorum canım.

p.s: ‘en kısa zamanda toplanalım bi kutlayalım abi ya,ama herkes gelsin:)’

Yaprak  ( Reklamcılık)

Itır,Kıtır,Pıtır,Çıtır :)
Seni nerelere koysam,nasıl anlatsam.. Öyle bişiki nasıl anlatsam bilemiyorum,içim içime sıgmıyor :)
Her yerde her zaman espri yeteginden ödün vermeyen,sürekli yeni birseyler üreten,güldüren,derdime ortak olan,bana akıl veren,bazen sadece gözleriyle konusan Kıtırım :)
Kısa bir gecmisiz olmamıza ragmen beni cözebilen creative direktörüm…
Okul bittikten sonrada nadir görüsecebilecegim insanlar arasındasın.(eh zaten bi yerde kesisiyoruz dimi,anladın sen=))
Mezun olduktan sonra seni cok cok iyi yerlerde görecegime eminim…
Hep böyle kal,cocuklugundan bişi kaybetme cünkü bunlar seni sen yapıyor ve sana cok yakısıyor :)
Seni seviyorum.

Selin (Reklamcılık)

Itırcanhansugül

Eminim Selen’de sana yıllık yazarken böyle başlayacak.

Sevgili Direktörüm;

Her ne kadar strateji çok geç geliyor bize zaman kalmıyor diye beynimi yesende senle çalışmak o kadar eğlenceliydi ki. Hele ki bazen birbimize bakıp ama sadece bakıp bir şeyleri anlatmamız çok zevkli oluyordu. Gözlerle konuşmak bu olsa gerek. Bu arada ‘oluyordu’ biraz yanlış oldu. Bizim hayalimiz var değil mi? Aynı ajansa gireceğiz. Ben sana orda da brief vermeye devam edeceğim. Bunun dışında da hep güleceğiz o ajansta. Itır’cım

Düşün öylesine güzel yaşadıklarımız oldu ki, oturduk senle hayaller bile kurduk. Kim bilir bir gün gerçek olur, belki olmaz. Ama şöyle bir gerçek var ki, hayatımın unutulmazları arasındasın. Seni hiç unutmayacağım canım. Senin benim için üniversite arkadaşı değil, tam anlamıyla bir ‘arkadaş’ oldun. Iyi ki de oldunJ seni çok seviyorum canım benim. Nice taklitlerimle seninle olacağım…

Deniz  ( Reklamcılık)

4 yıl mı geride bıraktık senle diye düşünüyorum da hala inanamıyorum.
Birlikte az şey paylaşmadık, biraz hüzün,biraz sır ama en çok da sevinçler,
kahkahalar…. Bu bir veda değil, yeni bir başlangıç. Artık okul arkadaşlığımızı burada tamamlasak  bile yeni başlangıçlarımızda birlikte olmak ve yine gülebilmek dileğiyle ;)

Sandy  ( Reklamcılık)

Düşünceli vefakar Itırım :)

Canım benim birinci sınıftan beri yakındık ama sana olan sevgim en çok ne ne zaman arttı biliyor musun? Bu yıl!

Vefakar düşünceli Itırım benim! Bu yıl ne kadar iyi bir arkadaş olduğunu ve ne kadar doğru seçimler yaptığımı bir kez daha gösterdin bana. Bu arkadaşlığımızın çok uzun yıllar daha devam etmesi dileklerimle. Sevgiyle…

Selen  ( Reklamcılık)

Itırcanhansubalkancantansanpangülüm :) bunu da benim fotoğraflarıma yorum yaparken yada bahadırla biyerde kavga ederken türetmiştik, zaten başka bişey yapsak, ciddi bişeyle uğraşsak şaşırırımJ. Seni birdaha birdaha kırmızı rujunla yada birdaha birdaha juriye kur yaparken görmek istiyorum, cinsel tercihlerimin değişebileceği bi gündü:D o konkuruda kazandık ya ohh misJ ya ıtırcan okul bitince canımız sıkılınca odacığımıza gidip ya mac imizde fotoğraflar çekelim yada can benim ayakkabımı klimanın üstüne atsın siz gülün ben düşiyim falan, komiklik şakalar geçsin günlerJ. forevaa 4. kuşak and our kiddings veeee unutmadannn aho=)

Can (Reklamcılık)

Öncelikle yıllık yazılarının belirli kalıpları olduğunu kabullenmeli ve bu kalıplara uymanın yıllarca insanların hayatlarını kolaylaştırdığını hatırlamalıyız. Bu hatırlatmaları yaptıktan sonra “seni ilk gördüğümde” ile başlayan o cümleyi kurabilirim. Seni ilk gördüğümde: gerçekten çok lanet, huysuz biri olduğunu düşündüğümü ve seninle kimin konuşmak isteyeceğini çok aramama rağmen bulamadığımı itiraf etmek isterim. Yine de zamanla o sert kabuğunun altında aslında çok kırılgan bir kişilik olduğunu farkettim ve bu kabuğu kırmaya karar verdim. İşte o yüzden o gün bu gündür sana sürekli yumruk ve tekme atıyorum. Bu kadar eziyete rağmen bana dayandığın ve beni Anadolu yakasındaki zorlu yaşamımıza açılan o köprü yollarında yalnız bırakmadığın için çok teşekkür ederim. Bu güne kadar tanıdığım en iyi metin yazarlarından biri olman her ne kadar bu yazıyı yazmamı iyice zorlaştırsa da yazarken büyük keyif aldım. Umarım sen de yıllar boyu okurken aynı keyfi alır, ağzında küfürle değil de, yüzünde bir tebessümle beni anarsın.
Kendine iyi bak.

About these ads